розвиток і виховання особистості дитини (інтелектуальний, моральний, соціальний, фізичний, естетичний);
розвиток сенсорних умінь;
освітні результати: ключові компетентності (уміння вчитися, комунікативна, загальнокультурна, здоров язбережувальна, соціальна, ІКТ, підприємницька ініціативність; предметні компетентності (повноцінні читацькі, мовленнєві, обчислювальні);
здатність до творчого самовираження;
виховання ціннісного ставлення до природи, родини, Батьківщини, праці, мистецтва, здоров я тощо.
О.Я.Савченко Дидактика початкової освіти
Навчання - це не механізм перекладання знань із голови в голову дитини, а складні моральні взаємини, у яких провідною, визначальною рисою є виховання почуттів честі, гідності й на цій основі бажання бути гарною людиною.
В.О. Сухомлинський Вибрані твори
розвиток сенсорних умінь;
освітні результати: ключові компетентності (уміння вчитися, комунікативна, загальнокультурна, здоров язбережувальна, соціальна, ІКТ, підприємницька ініціативність; предметні компетентності (повноцінні читацькі, мовленнєві, обчислювальні);
здатність до творчого самовираження;
виховання ціннісного ставлення до природи, родини, Батьківщини, праці, мистецтва, здоров я тощо.
О.Я.Савченко Дидактика початкової освіти
Навчання - це не механізм перекладання знань із голови в голову дитини, а складні моральні взаємини, у яких провідною, визначальною рисою є виховання почуттів честі, гідності й на цій основі бажання бути гарною людиною.
В.О. Сухомлинський Вибрані твори
Комментариев нет:
Отправить комментарий